beau-afrika.reismee.nl

Day 1 !

Haaaii allemaal,

Ik vind het super leuk om te zien hoeveel mensen hebben gereageerd en die me volgen, thank you <3.

Ik kwam gister avond hier aan rond een uur of 00:00. En ging om 01:00 naar bed. Ik heb best ‘redelijk’ geslapen, totdat er een haan begon te schreeuwen om 05:00 en er maar niet mee stopte —‘.

Om 11:00 werd ik wakker gemaakt door me begeleider. Na een bak ( was een hele grote mok ) koffie en een sigaretje ging ik maar even douche, ( onder een koude douche nog wel ) krijg ik daarna te horen dat we pas rond 15:00/16:00 warm water hebben.... Dat heb ik weer.

Me begeleider en ik hadden besloten om effe naar een stadje te gaan om me geld in te wisselen en een Sim kaartje te kopen.

We gingen er op de scooter heen, de bodaboda. Ik scheet echt in me broek, het verkeer hier is echt chaos ! Hele stijle bergen, zand of stenen. Dan staat er een verkeers mannetje het verkeer te begeleiden, nou dat heeft helemaal geen zin want iedereen doet gewoon waar die zelf zin in heeft HAHAHA. Overal komt wel iets vandaan, dat is best eng achterop een scootertje ......

Nu zit ik op het terras in ons ‘huis’ eigenlijk helemaal niks te doen, vandaag en morgen zijn rustige dagen en Zondag ga ik echt beginnen met me avontuur.

Foto’s heb ik nog niet gemaak, maar die komen snel !

Kusssss Beau

Reacties

Reacties

Manuela

Omg!! Kleine meisjes worden wel heel snel groot....heel veel succes met alles wat je daar gaat doen..
Ik volg je xxx Maan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood