beau-afrika.reismee.nl

Day 3 !

Heee !

Ik ben een dagje te laat, maar ik had er gister effe geen zin in :$.

We hebben gister 14,2 kilometer gelopen door heel Kampala, bergen op en af. Ik was helemaal kapot, heb gewoon spierpijn in me kuiten ervan β€”β€˜.

Maar ik heb verder wel heel veel gezien, we zijn langs een groot meer gelopen, was helemaal groen, vet vies.

Daarna zijn we naar het paleis gegaan, hele rondleiding, waar ik niks van begreep want alles was Engels ( wat ik dus niet goed kan ) dus ik liep er maar gewoon achteraan :’).

Daarna weer een hele omweg naar de Moskee, dat vond ik wel echt heel mooi. We moesten een hoofddoek om en een omslagdoek als rok. We gingen ook een toren in bij de Moskee met 280 treden ( en ik had het al zo bloedheet ). Maaar je zag wel bijna heel Kampala, was echt super mooi !

Toen gingen we naar een sloppenwijk en een 2e hands markt. We worden door iedereen aangekeken en iedereen zegt ons gedag, ze zeggen veel β€˜ mzungu β€˜ dat betekend β€˜ blanke β€˜ . Ze zeggen ook veel β€˜ my friend of sisteeer β€˜ Ik heb er 100 nieuwe vrienden bij en nieuwe broers en zussen :’),

Vervolgens zijn we GELUKKIG met een taxi naar huis gegaan, had het namelijk bloedheet en was helemaal bezweet .....

Verder heb ik nog veeel meer te vertellen maar dat zeg ik allemaal als ik jullie zie :))))).


Kusss Beau.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood