beau-afrika.reismee.nl

Day 19 !

Hey heeeeyyy  

( zien jullie die smiley’s eigenlijk wel, vraag ik me nu pas af na heel veel smiley’s te hebben gebruikt  

Ohja dag 18 heb ik ook vandaag gemaakt, staat onder dit verhaal. 

Duussss vandaag..... vannacht een vreselijke nacht gehad. Ik droomde dat ik in me eigen lekkere grote bed lag & dat ik wel effe uitgebreid kon draaien..... BAM, knal ik KEI HARD tegen de muur aan ..... ja dat deed best pijn, super dom. Verder heb ik veel wakker gelegen omdat het de HELE NACHT ?! heeft geregend, top. 

Om 7:30 uit bed gegaan en het regende nog steeds kei hard. Was ook gewoon ‘koud’ 19 graden maar ?! ( Oke in nl is het 3 graden AHAHA ) 

Om 8:30 regende het nog steeds, we wilden niet op de boda heen omdat dat gewoon te gevaarlijk was met de regen en die zand wegen. Uiteindelijk toch maar een uber besteld. Met z’n 5e in een auto, met z’n 4e achterin, dat was effe proppen, maar het is gelukt. We kwamen aan op het project om 10:00. Er waren toen nog maar 4 jongens. Later kwamen er steeds meer bij, de meeste kwamen helemaal klets nat binnen, super sneu. Ze waren helemaal aan het klappertanden van de kou. Uiteindelijk waren er toch 10 jongens. Dat is vrij weinig, maar voor het weer was het wel veel. 

We hebben ze geen les gegeven en hebben de hele dag leuke dingen gedaan. 

We hebben de groep in 2e gesplitst. Rowan en ik namen de een groep mee naar een andere ruimte om spelletjes te spelen, hali gali & jenga. Super fanatiek zijn ze. Ze snapte het eerst niet maar na 1 potje wisten ze precies wat ze moesten doen. Super slim zijn die kids. 

Toen we gingen ruilen van activiteit hebben we gekleurd en geknutseld, hoe druk ze bij de spelletjes waren, zo rustig zijn ze bij het tekenen. Dat vinden ze super om te doen. 

Toen ik me telefoon pakte om foto’s te maken ontdekte ze Snapchat en de filters. Hadden ze nog nooit gezien en ze vonden het zooo leuk. 

Om 13:30 werd het eindelijk droog, gelukkig ! 

Tijdens de lunch werden we bedankt door uncle Phillip en de jongens. Kippenvel momentje ! Moest me tranen ook wel effe inhouden hoor. 

Het was vandaag de laatste keer dat we naar dat project gingen, wat ga ik die kinderen missen, je word zo snel zo close met ze. Ze noemen je ook de hele dag door ‘ aunt/aunty ‘ ahhh dat ga ik ook echt missen, zo leuk en zo lief als ze je zo roepen.     

Na het project zijn we weer boodschappen gaan doen en hebben we besloten om pannenkoeken te maken. Super easy. 

Na een uurtje waren onze pannenkoeken klaar en hebben we buiten in de tuin het opgegeten. 

Net effe met papa en mama gebeld <3. Nu lig ik al een tijdje op bed om me 2 bloggen te maken. Ik ga maar is terug naar de woonkamer nu want we gaan rumikup spelen.  

Morgen naar de gehandicapte, ben benieuwd. 

Kusss Beau 

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood