beau-afrika.reismee.nl

Day 21 !

Goeiemorgeeeen,

Onze laatste vrijwillergers werk dag was bij de gehandicapte gister.

We waren er weer om 10:00. Rowan en ik bleven in het kantoor, ik ging puzzelen met een kindje tot 10:30. Toen hadden we alweer een pauze van een half uur. Na de pauze zijn we zwembanden gaan op pompen. Toen we klaar waren hebben we β€˜ wie ben ik β€˜ gespeeld omdat er niks meer te doen was. Om 13:00 hadden we pauze, ik heb Afrikaans gegeten, nja 3 happen maar want ik vond het echt niet lekker .

Om 14:00 hebben gingen we met een paar gehandicapte zwemmen. Waar we vervolgens pas om 15:00 waren. Ik heb niet met ze gezwommen maar alleen maar gekeken langs de kant . Om 16:00 gingen we weer terug naar hun verblijf. Wij zijn eigenlijk meteen weg gegaan omdat we nog boodschappen moesten doen.

Toen we weer thuis kwamen heb ik me eigen knoflook kruidenboter gemaakt, was echt super lekker .

Verder heb ik die avond niks meer gedaan, ik lag vroeg in bed totdat ik iedereen ineens hoorden over een waterleiding die gesprongen was, onze hele badkamer vol met water .

Water moest afgelosten worden omdat het water echt kei hard uit een buis stroomde.

Ik ben daarna gewoon weer naar bed gegaan en sliep iets voor 23:00 al.

Vandaaag een vrije dag .

Vanavond vertel ik jullie wat we gedaan hebben.


Kussss Beau.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood