beau-afrika.reismee.nl

Day 5 !

Haaaiii,

Vandaag zijn we naar het straatjongens project gegaan. Op de bodaboda heen, wat ik nog steeds best eng vind, vooral op die zand wegen.

Toen we aankwamen hebben we eerst een rondleiding gekregen ( waar we nog geen 5 min mee bezig waren ).

We hebben de hele dag activiteiten gedaan & we begonnen met spekjes happen, dat was zo leuk om te zien, ze waren echt super fanatiek.

Daarna gingen we met een groep van 9 kinderen vingerverven en de andere groep ging kleuren.

Na ongeveer 3 kwartier gingen we weer een gezamenlijk spel spelen, de Chinese muur. Ze snapte het niet helemaal en ging er erg ruig aan toe maar het was wel heel leuk.

Vervolgens hebben we de groepen verwisseld, de ene groep ging nu vingerverven en de andere groep kleuren. Ze waren super rustig en geconcentreerd.

Daarna gingen we weer een gezamenlijk spel spelen, Anne-Maria-Koekoek. Ze waren super enthousiast. Toen gingen ze ons een Oegandees spel leren, soort verstoppertje was het eigenlijk, dat was ook wel echt super grappig.

Toen hadden we muziek opgezet en hebben we ze bellenblaas gegeven, het leek wel feest, iedereen was aan het dansen en druk bezig met hun bellenblaas.

Rond 1 uur zijn we gaan lunchen tot 2 uur.

En toen was ons dagje al klaar, de kinderen moesten weer de straat op. Dat moment vond ik wel heel heftig, het werd me even teveel. Ik heb daar wel echt effe om gehuild.

We waren om half 3 thuis & hebben verder de hele tijd op de bank gehangen.

Kusss Beau.

Doingoood