beau-afrika.reismee.nl

Day 20 !

Helloooo,

Vandaag naar de gehandicapte geweest, hmm... Niet echt mijn ding. We kwamen daar aan om 10:00. Oemar, ons aanspreekpunt, was te laat, zoals gewoonlijk .

We konden uit 3 opties kiezen, EHBO, fysiotherapie & op kantoor.

Ik koos voor de fysiotherapie omdat dat me toch het leukste leek. Ik moest beginnen met het ‘los’ draaien van de spieren. Wist helemaaal niet of ik het wel goed deed, maar goed. Nadat ik 15 minuten bezig was, had ik al een pauze van een half uur.

Daarna kreeg ik een hele uitleg waar ik natuurlijk weer niks van begreep. Toen deed hij uiteindelijk voor en begreep ik het pas . Toen kwam ik erachter dat ik het alsnog verkeerd deed HAHAHAHA.

Om 13:00 hadden we een uur pauze, verder niks bijzonders gebeurd ....

Om 14:00 werd ons gezegd dat we naar de art room moesten gaan, na een half uur kwamen der een paar vrouwen binnen om te vertellen dag ze daar een vergadering hadden, dat hebben wij weer .....

Laura en Rowan zijn naar de fysio gegaan, Margaret en ik zijn langs de klassen gelopen en hebben met een paar kinderen een spel gedaan wat lijkt op scrabble maar dan 100x makkelijker.

Om 16:00 waren we weer in het vrijwilligershuis, we zijn gaan douche en hebben ons klaar gemaakt want we zijn nu uiteten met alle vrijwilligers ( 20 meiden ).

We zitten er eigenlijk nog steeds, maaar ik verveel me, wil eigenlijk al naar het huis toe & de WiFi is hier gewoon extreem goed, dus ik dacht laat ik me blog maar is maken .

Zometeen lekkeeeer naar huis, papa en mama bellen, dan lekker naar bed .

Morgen nog een dagje naar de gehandicapte .....

Vrijdag en zaterdag lekker vrij & zondag avond weer naar huiisssss .

Kussss Beau.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood