beau-afrika.reismee.nl

Day 6 !

Heeeyyy,

Vandaag zijn we weer terug gegaan naar de gehandicapte om tac pac therapie te doen.

Dat houdt in dat je 1 kind aangewezen krijgt en daarmee met bepaalde materialen de zenuwbanen van de kinderen stimuleert.

Ik heb dat zelf niet gedaan, want ik ben de hele dag heeel erg misselijk en moe geweest en had hele erge buikpijn.

In de middag zijn we gaan zwemmen met de gehandicapte kinderen, maar ik heb eigenlijk alleen aan de de kant gezeten met me voetjes in het water omdat ik me dus niet lekker voelde. We waren wel heeel snel terug omdat het de hele dag ook aan het regenen was, heftig aan het regenen ook.

Rond 5 uur waren we weer ‘thuis’, snel klaar maken want om kwart over 6 werden we weer opgehaald om met een hele grote groep uiteten te gaan.

We zitten nu met 20 man bij een Italiaan genaamd ‘ Mediterraneo ‘ eindelijk even een pizza, ben nou wel een beetje klaar met de rijst en aardappel die ik 2x per dag krijg.

Zometeen weer lekker naar ‘huis’ en snel naar bed, want morgen moeten we vroeg opstaan omdat we dan 2 dagen naar Jinja gaan *whoehoeeee*


Kusss Beau.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood