beau-afrika.reismee.nl

Day 8 !

Helloooo,

Ik ben alweer een dagje te laat, maar ik was zo moe gister dat toen ik ‘thuis’ kwam meteen naar bed ging ;$.

Maaar wat een toffe dag gister, ik heb niet eens veel gedaan maar vond het echt leuk.

We stonden rond 8:15 op & waren om 9:00 aan het ontbijten.

Om 10:45 zaten Rowan en ik op de boot onderweg naar een eilandje om paard te rijden !

2 uur lang hebben we paard gereden, ik vond het zo leuk, super veel gezien ook, vet mooie plekken. Ik had wel een stront eigenwijs paard waardoor ik nu overal wondjes en blaren op me handen heb —‘.

We zaten om 16:15 weer in de bus terug naar Kampala. Overal stond file dus het duurde echt super lang. We zijn onderweg gestopt om effe te eten, super luxe restaurant & wel echt lekker eten.

We waren rond 22:30 weer terug in het guesthouse, super moe met z’n alle en eigenlijk meteen naar bed gegaan.

Kussss Beau.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood