beau-afrika.reismee.nl

Day 9 !

Haaaiii,

Was een lange dag vandaag, we zaten om 08:10 op de boda en waren om 17:00 terug.

We zaten op het project tienermoeders, we hebben leren koken en hebben allerlei spelletjes gedaan.

Ik heb zelf niet mee kunnen helpen met het koken omdat ik in het verband zat. ( door de wondjes en blaren van gister hoor !! )

Ik heb eigenlijk heel veel gespeeld met de kinderen vandaag.

We zijn ook nog effe door de sloppenwijk gelopen, was wel heftig om te zien.

We hebben ook een ‘beauty uurtje’ gedaan, met gezichtmaskers & nagellak. Ik vond dat persoonlijk niet zo leuk, omdat ik gewoon niet van die dingen hou :’).

Verder hebben we niet heel veel gedaan, maar was wel echt een lange dag.

Nu spelen we weer het spel Uno en ga ik denk ik zo al naar bed ( 20:55 ). Ben super moe en moet morgen weer 06:00 opstaan.

Hele fijne verjaardag alvast mama <3. Maak er een leuke dag van, ik hou van je ! Ik bel je morgen avond als ik terug ben van het mountainbiken.

Kusss Beau.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood