beau-afrika.reismee.nl

Day 11 !

Haaaaiiii, 

Vandaag hadden we een vrije dag, eindelijk ! Ik werd om 09:00 wakker en ben der om 09:30 maar is uit gegaan. 

Om 11:00 zijn die meiden en ik naar de ‘craft markt ‘ (souvenir markt) gegaan. 

Rond 14:00 zijn Laura en ik op de boda gestapt om geld te verwisselen, een Sim kaartje halen & naar de mega supermarkt gegaan. En we gingen rond 16:15 weer richting ons ‘huis’, we hebben de boda laten stoppen bij een andere supermarkt omdat ik sigaretten nodig had :’). Die ze vervolgens niet hadden —‘. 

Die andere meiden waren naar het zwembad gegaan en waren 17:00 hier. 

Daarna zijn we met ze alle weeer naar een andere supermarkt gegaan omdat ik nog steeds geen sigaretten had :’)))))). 

Verder hebben we niks gedaan, we hebben eten besteld en zijn daar nu op aan het wachten. 

Na het eten spullen pakken, morgen vroeg op want dan ga ik 3 dagen op safari *whoehoeeee*  Ik heb waarschijnlijk geen elektriciteit daar dus kan me telefoon dan niet opladen, dat betekend dat ik pas donderdag avond of vrijdag weer een nieuwe blog heb.  

Kussss Beau. 

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood